В кампанії використали світлини українців, які постраждали від російської агресії.
Скасувала кампанію для Meduza з кадрами війни в Україні рекламна агенція Lure в Берліні
Реклама "Медузи" від берлінського агентства Lure. Вже видалена на офіційному сайті
Берлінська агенція Lure опинилася в центрі гучного скандалу після запуску рекламної кампанії для російського видання Meduza. Головною причиною обурення стало використання кадрів війни, зокрема фотографії Ярослава Базилевича, який втратив дружину і трьох дітей під час ракетного удару по Львову 4 вересня 2024 року.
Деталі
Після хвилі критики агенція публічно вибачилася та оголосила про повне скасування кампанії. Про це повідомив посол в Німеччині Олексій Макеєв з посиланням на лист від креативного директора й засновника творчого агентства LURE.
Ми щиро перепрошуємо, – заявили в Lure, визнавши, що використання таких зображень було неприпустимим.
Представник агентства запевнив українського посла, що вони видалили з мережі всі повʼязані з кампанією матеріали та звернулися до партнерів із проханням припинити демонстрацію на будь-яких інших платформах.
Водночас Макеєв закликав українців у Німеччині переконатися, що рекламну кампанію справді скасували, та сповістити, якщо вони побачать ролики чи візуальну рекламу.
Цікаво, що рекламний проєкт для Meduza створювали на безоплатній основі – в межах підтримки «незалежної журналістики». Однак цей жест викликав обурення, адже навіть російські ЗМІ, які називають себе опозиційними, не можуть уникнути складних етичних питань у контексті війни, розв’язаної їхньою країною.
Інформує meta.ua