Який вигляд мав перший громадський транспорт Києва на початку 1890-х років . Кінь замість мотору

У Києві трамвай з’явився наприкінці XIX століття, але одразу почав активно розвиватись і завоював шалену популярність серед містян. Мало хто знає, але його попередником була конка, яка їздила вздовж рейок.

Архівні фото й історія були опубліковані у спільноті "Спрага": в Києві цікаво" у соціальній мережі Facebook. Цей вид транспорту зобов'язаний своїм походженням інженеру та підприємцю Аманду Струве.

Погляд у минуле

"Царська площа, Київ (нині Європейська), 1891 – лютий 1892" На фото – конка, кінний трамвай лінії "Хрещатик – Васильківська", – розповіли в спільноті.

Кінь замість мотору: який вигляд мав перший громадський транспорт Києва на початку 1890-х років. Фото

Зазначається, що запуск конки став частиною спроб модернізувати міський транспорт наприкінці XIX століття. Вагон тягнули двоє коней, а маршрут пролягав через центр до Деміївки. Та історія цієї лінії була короткою.

Згодом її замінив електричний трамвай – Київ став першим містом Російської імперії з електричним трамвайним рухом (і другим у Європі).

Кінь замість мотору: який вигляд мав перший громадський транспорт Києва на початку 1890-х років. Фото

Трохи історії столиці

У 1938 році в Києві розпочалось будівництво двох залізничних тунелів під річкою Дніпро, які у наші дні більш відомі як "сталінське метро". Їх спорудження так і не було завершено через початок Другої світової війни, але завдяки невідомому фотоаматору ми можемо побачити, який вигляд вони мали у 1943 році.

Як повідомляв OBOZ.UA, у самому центрі Києва можна знайти унікальний льох, який збудували у 1713 році для Михайлівського Золотоверхого монастиря. Він не тільки зберігся до наших днів, але й досі виконує свою функцію.

Інформує obozrevatel.com