
17:49, Сьогодні
Shein і Temu нарощують обороти у Франції та Британії : Тікають від мит Трампа
- Китайські ритейлери Shein і Temu переорієнтовуються з США на Європу та Бразилію через скасування податкової пільги de minimis.
- У Бразилії рекламні бюджети Shein зросли на 140%, а Temu — у 800 разів, на фоні зниження витрат на рекламу в США.
Китайські ритейлери Shein і Temu поступово згортатимуть маркетингову активність у США та переорієнтовуються на нові ринки – зокрема Європу та Бразилію. Причина – посилення економічного тиску з боку американської влади.
Пільги скасовано
Зокрема ідеться про скасування податкової пільги de minimis, яка дозволяла безмитне ввезення товарів до 800 доларів, інформує 24 Канал з посиланням на Reuters.
Дивіться також Краще, ніж прогнозували: як європейські компанії пережили тиск тарифів
За даними Sensor Tower, у квітні бренди суттєво наростили рекламні бюджети у Франції та Великій Британії:
- Shein — на 35% у Британії та 45% у Франції,
- Temu — на 40% та 115% відповідно.
Водночас у США витрати на рекламу падають: у першій половині квітня Temu зменшив присутність у соцмережах на 31%.
Компанії зміщують фокус
Компанії вже почали зміщувати фокус на Латинську Америку. У Бразилії рекламні бюджети Shein зросли на 140% за рік, а Temu — у 800 разів. Аналітики розцінюють це як новий етап глобальної конкуренції між двома платформами.
Попри ріст кількості встановлень додатків (+25% у Shein, +100% у Temu), темпи приросту щоденних користувачів залишаються помірними. Це викликає занепокоєння експертів щодо лояльності аудиторії й майбутнього прибутковості платформ на американському ринку.
Професорка маркетингу Кімбер Мадераццо вважає, що китайські компанії вже не борються за нових покупців у США – тепер головне утримати наявних і зміцнити позиції в інших регіонах.
Інформує 24tv.ua
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
15:12
6 травня
Спецтема
live comments feed...